fredag, juni 09, 2006

Tom for overskrifter - men ikke for ord :))

Der er flere ting som jeg har tænkt over skulle i min blog - men jeg glemmer dem altid inden jeg får skrevet det ned.

Forleden var det da ham den engelske mand var blevet stukket ned ved Glyptoteket. Jeg sad i bilen da jeg hørte det, og tænkte: Jeg synes der bliver flere og flere af den slags sager....
Og hvorfor mon???? I mine øjne fordi der simpelthen ikke er plads nok i behandlingssystemet så der går folk rundt i det fri - som aldrig skulle være lukket ud.

Så har jeg siddet og tænkt over at jeg forleden mødte Line, "indehaveren" af blogbogstaver. Jeg har engang i mit unge liv sunget i kor med hende, og tilfældigvis linkede en anden blogger (Nilleper) til den, ellers havde jeg da ikke skænket Line en tanke. Og så forleden stødte jeg ind i hende, mens jeg var på vej hjem fra vuggestuen med Dicte. Vi har nu boet i det samme kvarter siden jeg flyttede hertil i 1997 - og ALDRIG før er jeg stødt ind i hende. Det er da spøjst.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg vil overveje at komme lidt mere ud ;-). Nej pjat - det er faktisk utroligt, at vi ikke tidligere er stødt på hinanden.

Anonym sagde ...

Verden er sindssyg lille.