torsdag, juni 29, 2006

Mig og min store kæft

Jeg har jo været til jobsamtale i dag.

Og under samtalen blev jeg selvfølgelig stillet det obligatoriske spørgsmål:
Hvad er så dine svage sider....?

Og hvad gør jeg?? Udstiller den ene af dem til fuld skue.....

Jeg havde lige sagt at jeg måske en gang i mellem skulle tænke en ekstra gang inden jeg talte. Og hvad gør jeg derefter så går jeg i gang med at tale uden at tænke....WOW hvor kvikt er det når man er til samtale og emnet lige pt er : Dine svage sider....

Hmmm - håber at han kan se igennem fingre med min trampen rundt i mit temperament (ja af alle emner var det netop mit temperament jeg fortalte om).

Så hjælper det ikke meget at slutte af med kommentaren:
Men jeg er blevet meget bedre til at styre det end for 10 år siden....

1 kommentar:

Anonym sagde ...

"Dine svage sider" .. det er altså også bare det mest tarvelige spørgsmål i hele verden.

Det er ikke et spørgsmål om, hvorvidt man rent faktisk finder ud af hvad de svage sider hos personen er.. Det er i langt højere grad et spørgsmål om, hvorvidt man kan sno sig ud af den, uden at det har gjort alt for ondt.

Den er SÅ led :-)

Mange hilsner
Pernille