tirsdag, juni 06, 2006

Pligtopfyldende?

Jan og jeg er så fandens "korrekte"
Vi skal have havedag i andelsforeningen i den weekend hvor vi tager til barnedåb i Holland. Sidste år kunne vi heller ikke deltage i efteråret, og jeg er så typen der få dårlig samvittighed.

Jeg overvejer slet ikke, at der er folk der ALDRIG, i de 9 år jeg har boet her, har deltaget.
Men sådan er jeg, og derfor har jeg overvejet hvad vi kunne gøre inden weekenden, og som vi "havde grund til" at tage os af.
Så vi kastede os over den nye sandkasse her i weekenden, og fik den samlet og fyldt sand i, samt rengjort det meste af det legetøj der allerede findes, og smidt det ud der var gået i stykker.

Så nu kan jeg med god samvittighed tage til Holland den 17. juni.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Katja, du der kender Frederiksberg så godt, du må kunne anbefale en god og ikke alt for dyr restaurant til vores summer-event her på arbejdet. Vi skal bare spille lidt rundbold/høvdingebold hernede på græsset og bagefter ud og spise.
Du MÅ kende nogle gode steder