torsdag, juni 01, 2006

Må man godt bande i sin egen blog?

For helvede da - det var sgu det lammeste afslag jeg nogensinde har hørt.

Jeg var jo til samtale i sidste uge, og aldrig har jeg været til en samtale hvor interview'eren snakkede så meget.

Jeg gik derfra med en rimelig god fornemmelse for ham - men jeg var ikke helt sikker på om han overhoved havde en fornemmelse for hvem Katja var.

Og det var lige hvad der skete. Han syntes ikke rigtig at jeg "brændte igennem" eller "kom ud over kanten". Han havde helst set at jeg "tog noget plads" og stoppede hans talestrøm.

Hvad fanden forventer de?? Klokken var 17.30 jeg havde kørt 3,5 time fra Århus, hvor jeg også havde været på arbejde? Og så skal jeg gennemskue at den her stortalende mand vil have at jeg afbryder ham??

RULE #1 som sælger: Afbryd aldrig din kunde....... DAAAAAAH

At der så var andre ting der måske var korrekt observeret - nemlig: Er det virkelig det direkte salg du vil?? Næ - det har du fuldstændig ret i - det er det faktisk ikke.

Nå men sådan en båtnakke gider jeg da for syv sytten heller ikke arbejde for. Skvaddermikkel

Ja okay - så var det heller ikke værre :)))

Ingen kommentarer: