tirsdag, juni 13, 2006

Rendez Vous på Gl. Kongevej

Det var dog helt vildt.....

I går på vej hjem fra vuggestuen, løb jeg først ind i en volley bekendt, som jeg (trods det at hun spærrede cykelstien - vi undskylder eventuelle vi har generet) lige fik snakket med i 5 minutters tid.

Og mens jeg stod og dansede regndans (viste hvordan Dicte trampede i badebassinet i vuggestuen) er der pludselig en der siger "Hej Katja...."

Og hvem var det så... jo det var da bare Carina i egen høje person, hvad jeg måske gerne ville have vidst på det tidspunkt var at hun rent faktisk gik med r*ven bar, for så behøvede jeg jo ikke stå der og føle mig dum over min regndans vel???

Hun var på udkig efter nye sandaler, mon hun fandt dem???

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Næhhh jeg leder stadigvæk. Men nu er jeg så udstyret med jordens største vabler så jeg kigger videre i Frankrig.
Hyggeligt at se dig.
Knus