tirsdag, august 08, 2006

Lækkert hår og jobsamtale

Endelig fik jeg klippet de "ustyrlige" lokker. Ustyrlige er nok ikke det korrekte ord - for fladere og mere strukturløst hår er der ikke mange der har :))

Men min frisør kan udrette mirakler - og det har han så gjort igen.

Han er for god - selv om man altså skal have god tid når han skal klippe en :)

Jeg var til samtale igår - og det gik også godt - allerede om eftermiddagen fik jeg at vide at de gerne ville se mig til endnu en samtale. Jamen er det ikke fantastisk?
Jeg er dog lidt i tvivl om hvad jeg skal forlange i løn.

For det første er det jo kun 21 timer (dvs. kun 3 dages arbejde - yes :))) dog med fuld tid om ca. 2 år.

For det andet er det som intern supporter, kontormus, blæksprutte you name it. Og de får i sagens natur ikke helt det samme i løn som en udkørende sælger.

Men det lyder som om de rigtig gerne vil udnytte at jeg har min biokemiske baggrund - og det må jo koste lidt oven i hatten - eller hvad?

Jeg bliver med garanti meget klogere på fredag :)))

1 kommentar:

Katja sagde ...

Jo vi var til fødselsdag hos Christoffer ! Har kendt Lena & Steen siden jan.2003.

Håber du får jobbet og en rigtig god hyre !!!
Hilsner Katja