onsdag, august 30, 2006

Arbejdsføljetonen

Jeg går stadigvæk lidt i et "tomrum"...

Jeg skulle have været til kontrakt udfærdigelse i går. Det blev udsat til idag, og så blev det aflyst da direktøren er syg.

De forsikrer mig at det altså ikke er fordi de er ved at få kolde fødder, men at de pt. ikke helt ved hvornår han er rask igen. De er selvfølgelig bange for at de misser en måned hvis vi overskrider den 1. og jeg ikke får sagt op.

Hvordan siger man: Bare rolig - jeg har en meget forstående arbejdsgiver - jeg er sikker på at det ikke bliver et problem, uden at sige: Jeg har rent faktisk sagt op og står uden arbejde den 1/10?

Jeg er så vidt jeg kan forstå også stadigvæk med i opløbet til det andet job. Men igen - det er det første jeg helst vil have, så nu har de bare om at få rubbet neglene.

Min nuværende direktør skulle vist komme til landet i morgen. Men jeg har intet hørt og jeg har en aftale på Øjenklinikken på Frb. hosp. klokken 12.00 - og har ingen ide om hvor lang tid det tager...

Der er forresten to af mine kolleger der har fået at vide at jeg stopper - det var nærmest umuligt ikke at fortælle dem, da vi jo skulle til at planlægge besøg og lign. for efteråret.

Det ville ikke rigtig være fair bagefter at komme og sige: øh forresten så kommer jeg altså slet ikke med......
Den ene af dem fortalte jeg det selv - og fortalte også den rigtige version og ikke kun den officielle. Så nu har han bare at holde tæt på den viden. Det tror jeg nu også han gør.

Øv - jeg allerede sulten..........

Ingen kommentarer: