torsdag, oktober 19, 2006

Offentlig transport

Nu er jeg jo startet på nyt arbejde og jeg skal jo med det offentlige når ikke lige Jan er ude og rejse. Og det er han ikke i denne uge.

I tirsdags tog jeg toget ned med min cykel, og den står nu nede på Vallensbæk Station, og så tager det kun 5 minutter at komme til kontoret.

Da jeg skulle hjem oplevede jeg glæden ved at tage S-toget.......

A+ klokken 16.39 (eller hvornår det nu var) er aflyst pga lokoføremangel. Og som om det ikke var nok - så kørte toget ikke længere end til hovedbanen - af sammen årsag. Jeg kunne være ligeglad for jeg havde ikke en cykel på Vesterport , så jeg kunne jo bare gå hjem fra hovedbanegården.

Jeg var hjemme ca. 17.30 - men der havde jeg også været i Føtex og købe lidt pasta og dild til aftensmaden. Det var faktisk skønt at jeg (for en gangs skyld) ikke skulle stå for aftensmaden.

I dag var der så ingen problemer, og jeg kom endda afsted lidt tidligere fra arbejde så jeg nåede 15.54 og var hos Dicte allerede 16.20.

Ingen kommentarer: