lørdag, oktober 28, 2006

Mit lille oprør mod Microsoft

Jeg har taget skridtet nu.......
Installerede Firefox for et stykke tid siden, men har lige så ofte fået trykket på IE når jeg skulle starte en browser, men det skal være slut nu..... Jeg har endda opdateret min Firefox til vs. 2.0 (og nu har jeg fået stavekontrol når jeg sidder og skriver det her..... og sjovt nok så kender den danske stavekontrol IKKE Firefox som ord - men foreslog istedet: Reformer, Reformert og lignende :)))

Jeg har også besluttet mig for at det skal være slut med at bruge Outlook Express og har installeret Thunderbird som mailprogram, og sidst men ikke mindst har jeg IKKE installeret Office pakken på min PC, men har valgt at bruge OpenOffice programmerne i stedet for.

Men jeg må tilstå jeg beholder altså Windows XP - orker ikke at skifte, da man altså skal have mere styr på det end jeg synes jeg har ......

Men det må jo starte i det små, krigen mod Microsoft....

Ingen kommentarer: