fredag, januar 05, 2007

Min første single

I morges da jeg sad i toget og lyttede til P3 på min ny Zen Creative Nano Plus MP3 afspiller med radio, spillede de pludselig Kim Wilde med Kids in America.

Det var min allerførste plade (single altså) jeg fik den af min storebror og det var i 1981. Det var stort - meget stort.

Jeg husker så jeg sad for x-antal år siden på Sebastopol med en bekendt fra volleyball - og de spillede selv samme nummer, vi snakkede lidt frem og tilbage og vi var ved at dø af grin da det gik op for os at hun vist nok havde været max. 4 år da den blev udgivet, men ikke desto mindre kendte hun den. Og det er vel det der kendetegner "god" musik - at det fænger på tværs af aldersgrupper.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hvis den blev udgivet i 81 så var jeg tre år...jeg kender den også