tirsdag, november 21, 2006

Morgendagens "arbejde"

Jeg har jo fri i morgen, men det betyder ikke at jeg bruger hele dagen på at slappe af.

Jeg skal bestille skiferie til os.
Jeg skal høre banken om vi ville kunne låne 1 mill. baggrunden er at jeg pt. er på jagt efter et sted at bo - og hvis vi skal kunne springe til hurtigt, så vil det jo ikke være muligt for os at sælge vores egen lejlighed så vi har pengene at smide på bordet.

Desuden skal jeg prøve at høre Nykreditbank om de ville gøre det for os og samtidig overtage vores bankforretninger (hvis nogen har dårlige erfaringer med Nykredit bank - speak now or forever hold your peace).

Så skal jeg.... ingen ting?? Kan det virkelig passe?????

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg er ikke personligt særligt imponeret af Nykredit.. Men mon ikke det er en smagssag... Men vi fik fat i århundredes mest arrogante mokke, der kun ville have noget med os at gøre hvis vi ville love at vi var seriøse med at flytte over i hendes bank.. Klagede så til hendes chef, og fik svar fra hende selv.. Et svar vi også klagede over og så hørte vi aldrig noget igen.. Men mon ikke der findes sådan nogle alle vegne?

Men du spurgte jo - og jeg bryder mig ikke om selskaber der så eklatant udnytter at det er sælgers marked..

Anonym sagde ...

Vi har Nykredit... og er okayglade. Dog er de ikke flinke til at ringe tilbage som de lover. Så skal de giftes, så er de til møde ;-) Og deres internetbank er lidt langsommere end vi er vant til fra Jyske. Men... alt i alt er det okay. Kh Pia