fredag, november 10, 2006

At fange dårligdomme

Det er ikke ofte jeg har måttet bide i det sure æble og være nødt til at tage hjem fra arbejde.
I dag var en af de dage. Dicte havde i forgårs en dårlig dag - og måske det var det jeg havde raget til mig.

I hvertfald har jeg haft kvalme, ondt i muskler og led i hele kroppen og feber. Kan godt forstå hvis Dicte ikke havde lyst til at spise forleden hvis det var sådan hun havde det.

Jeg måtte så ringe til Jan og sige at han måtte holde kones første sygedag og gå tidligt og hente sit barn - for jeg kunne slet ikke forestille mig at kunne tage mig af hende i næsten to timer inden han kom hjem. Dernæst lagde jeg mig til at sove - og sov til de kom hjem.

Først her under aften har kvalmen fortaget sig og Jan var sød og gik til 7-11 og købte is - for det var (ud over de to franskbrødsskiver jeg havde indtaget) det eneste jeg kunne forestille mig at få ned - og så cola.

Håber at jeg er klar lige så hurtigt som Dicte var.....

Ingen kommentarer: