mandag, juli 03, 2006

10 dage tilbage

Om 10 arbejdsdage så står den på ferie....... JUHUUUUUU

Det kan kun gå for langsomt - og jeg kan godt afsløre at jeg overhoved ikke har behov for at arbejde bare det mindste.

Fik denne mail fra min manager:
would like to talk how we will be working the coming period until and after your holiday, what to focus and how we will collaborate.


Ja det er jo en god ting at vide - hvordan vores samarbejde kommer til at foregå, og hvad jeg måtte forventes at gøre indtil jeg stopper.
Har allermest lyst til at fortælle hele firmaet at jeg stopper, men gider alligevel ikke gøre det endnu.

Nå men sådan er det - jeg kan jo altid tælle hvor mange dage jeg max. har tilbage i firmaet - og så gå igang med at tælle ned.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Nedtællingen hjælper.. :-) Det gjorde de ihvertfald for mig!


Mange hilsner
Pernille