mandag, maj 29, 2006

Nyeste tiltag i boligjagten

Jeg troede faktisk ikke at Jan ville være med på den, men man kan jo blive positivt overrasket engang i mellem.

Jeg havde engang en veninde der flyttede til Farum Midtpunkt, da de gerne ville have noget større og bo i, men ikke lige havde finanserne til at købe i orden. Det var en FED lejlighed - kunne måske ligge et federe sted, men altså.... hvis man kun har tænkt sig at bo der til man får det andelsrækkehus man drømmer om - så er det vel også okay.

Det var så det jeg skulle sælge til Jan - og jeg tror sgu det lykkedes. Bagefter ville jeg se om jeg kunne sælge det til veninden, der ellers er meget kategorisk med steder hun vil og ikke vil bo (Ja Winnie - du ved godt selv at du er det :))), og sørme om hun ikke også godt kunne se det fornuftige i den disposition.

WOW - altså.
De har mellem 6-12 måneders ventetid på deres 4 værelses lejligheder, så hvem ved hvor hurtigt det kan komme til at gå. Har overvejet om man i første omgang bare skulle leje sin lejlighed ud i stedet for at sælge, måske naboen i løbet af de 2 år, finder ud af at de vil flytte og så kan vi købe deres.

Så nu har jeg skrevet mig op på KAB's venteliste, og så må vi tage den der fra.

Ingen kommentarer: