lørdag, februar 17, 2007

3 års bryllupsdag.

Det er vildt - i dag har Jan og jeg været gift i 3 år..... Husker tydeligt da vi stod på rådhuset og fnes da vi skulle sige ja :))) Jeg var gravid og vi havde INGEN i det om hvad der var i vente.

I dag har vi så fået god mad her til aften.

Vi købte en Kalveculotte og jeg havde kigget i "god mad let at lave" og fundet en sovs jeg ville afprøve nemlig: Mandelsovs.

Det smagte SUPER godt - og til det hele drak vi så en økologisk vin Jan havde fået af hans mors veninde da han havde hjulpet med at få en DVD til at virke (okay de er ikke så teknisk begavede de to og veninden bor lige rundt om hjørnet)

For første gang i lang tid fik vi rent faktisk drukket hele flasken - så jeg sidder med en halv dumt smil på læben.

Om et stykke tid tror jeg vi laver en gang lumumba mens vi hygger lidt mere.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Åh hyggeligt!! Tillykke med igår! Kh Pia

Anonym sagde ...

Tillykke! Jeg håber dog aldrig du indhenter mig - vi har 18 år næste gang! Synd med mis, men hold da op hvor har du også fået lov til at have mis længe. Knus Ulla